ovládání ke hře Fallout 3
Fallout 3
Návod je ve vývoji a poslední aktualizace: 9.12.2008
Jestliže narazíte v návodu na nějaké místo, kde jsem neudělal vše, co se dalo, prosím napište mi na e-mail zach@abecedaher.cz
Nastavení:
SPACIÁLNÍ:
- Síla – ovlivňuje hlavně, kolik toho unesete a to je dost důležitá schopnost
- Vnímání – lepší ve všech dovednostech (výbušniny, zámky, vnímání nebezpečí)
- Odolnost – fyzická zdatnost, bonus k životům a zdraví
- Charisma – lepší obchodování a řečnictví
- Inteligence – věda, opravy, léčení ….
- Hbitost – má vliv na lehké zbraně, plížení ….
- Štěstí – bonus ke všem dovednostem
Můžete nastavit maximálně stupeň 10, ale doporučuji nastavit maximálně stupeň 9 a získat patřičnou figurku na doplnění.
Dovednost
- Obchod – lepší ceny při prodeji a nákupu
- Těžké zbraně – vyšší účinnost zbraní
- Energetické zbraně – lepší laserové a plazmové zbraně
- Výbušniny – lepší účinnost granátů a min a jejich zneškodňování
- Otevírání zámků – u některých zámků se vám bez patřičných bodů neobjeví ani možnost zámek zkusit otevřít
- Léčení
- Chladné zbraně - vyšší účinnost zbraní
- Opravy – velmi důležitá dovednost protože vše se dost rychle opotřebuje a i cena za opravené věci je vyšší
- Věda – mimo jiné velmi důležité pro vstup do počítače
- Lehké zbraně - vyšší účinnost zbraní
- Plížení – lépe se schováte, anebo něco ukradnete
- Řečnictví – dovíte se více informací
- Boj bez zbraně –
Můžete získat maximální stupeň 100, ale opět se doporučuje získat jen 90 bodů a zbytek patřičnou figurkou dovednosti.
Pérka:
Zde si můžete nastavit další speciální vlastnosti. Je jich mnoho a ovlivňuje je vaše schopnost v jednotlivých dovednostech a dalších několik ukazatelů. Popis všeho by vyžadoval speciální tabulku, ale popravdě je na každém jakým směrem chce svojí postavu zdokonalovat.
Sošky:
Dovednosti |
Mise |
Popis nálezu |
Léčení |
Nedokonalá budoucnost |
Na stole v pracovně u otce |
Síly |
Kráčej v jeho šlépějích |
V patře na stole v ložnici |
Opravování |
Pokrevní příbuzní |
V domě Evanse |
Obchodníci:
Co |
Kdo |
Kde |
Šrot |
Údržba vodárny |
Megatuna |
Staré knihy |
Písař |
Arlingtonská knihovna |
Cukrová bomba |
Ozáření |
Stanice Sev.záp. Senec |
Lokace Valut 101:
Dětské krůčky:
- Jděte k otci
- Otevřete si dvířka (podle vašeho nastavení jinak standardně [E]
- Dojděte k bedně s hračkami a podívejte se dovnitř
- Prohlídněte si knížku SPECIAL a nastavte si v ní počáteční vlastnosti
- Vyslechněte otce o oblíbených pasážích vaší matky v bibli a vydejte se za ním. Po celou hru prohledávejte skříně, stoly atd. a shánějte potřebné věci, které se vám hodí, anebo je dokážete prodat.
Rychlý růst:
- Je vám 10 let a oslava narozenin vám přinese mimo jiné osobní PIP-Boy. Podíváte-li se na jeho menu, pak zjistíte, že jsou v něm uloženy veškeré statistiky, úkoly a mapy. V úkolech je napsáno, že si máte užít oslavu a se všemi si promluvit. Jako první je před Vámi Amata a rozhovor byste měli vést slušnou formou, ale popravdě rozhovory nemají moc vliv na vaší povahu, tak odpovídejte podle svých představ. Od dívky dostanete knížku. Hned se na ní v PIP-Boysu podívejte a klikněte na ní. Získáte ke své dovednosti +1 bod pro chladné zbraně. Projděte se po celé místnosti a získáte ještě sladké buchty a čepici, kterou si hned oblíkněte. Až si se všemi promluvíte, jděte k otci a on vás vyzve, abyste se šli podívat za Jonášem.
- Vyjděte ven, kde dostanete další dárek a to básničku a podle navigačního kompasu najděte Jonáše (po schodech dolů). Promluvte si s ním a poté, co přijde otec, dostanete vaší první zbraň a jděte za ním.
- Váš první střelecký výcvik je na tři terče.
- Další úkol je těžší, protože máte zabít radioaktivního švába a tak se naučte používat VATS pro přesné zásahy.
- Po zdárné střelbě se nechte ještě s otcem vyfotit.
Nedokonalá budoucnost:
- Po vyšetření se v pracovně zdržte a vyslechněte rozhovor. Přitom se pořádně rozhlédněte po psacím stole a uvidíte sošku Léčení, kterou samozřejmě seberte a vyjděte ven na chodbu. Zde obtěžuje gang hadů Amatu a tak jí pomozte a to rozhovorem s Dutchem. Toho buď přesvědčíte, anebo dojde na pěsti a boj se snažte samozřejmě vyhrát. Pak teprve vstupte do třídy a promluvte si s Brotchem.
- Posaďte se za stolek a vyplňte nesmyslný test.
- Test odevzdejte a rozdělte si 3 x 15 bodů dovedností
- Odejděte ze třídy
Útěk:
- Probuzení je kruté a vy zjistíte, že vše se změnilo. Otec je pryč a Jonáš je mrtvý. Amata vám nabídne pomoc při útěku a vy jí samozřejmě přijměte. Dostanete od ní pistol a deset vlásenek. Než opustíte váš pokoj tak ho prohledejte a vezměte hlavně basketbalovou pálku a vše co je v lékárničce. Pálku si nastavte jako aktuální zbraň a vydejte se ven na chodbu. Zde na vás čeká stráž, ale musí se bránit švábům a tak by neměl být problém všechny zlikvidovat. Jděte podle kompasu dál, až potkáte Butcha, který vás prosí o pomoc na záchranu matky. Máte tři možnosti co udělat. Zabít ho je problém pro pozdější hru, kdy ho budete potřebovat, ignorovat ho je sice řešení, ale měli byste se rozhodnout, zda budete zlí, anebo dobří. Já se snažím získat dobrou pověst a tak jsem šel matce pomoc. Po zabití švábů, kteří jí napadli, dostanete od Butcha jeho bundu. Pokračujte podle kompasu dál, ale pamatujte si, že ne všichni musí být proti vám. Dostanete se až k chodbě, kde jsou dvě stráže a zde si můžete zastřílet, protože přímý útok s pálkou je trochu problém. Dveře za nimi jsou zamčené a tak jděte po schodech nahoru, až dojdete do míst, kde uslyšíte mluvit Amatu. Vejděte do dveří a zabijte stráž, která jí vyslýchá. Otce nesmíte zasáhnout a po boji si s ním promluvte. Pokuste se od něj získat klíč a heslo. To se vám asi nepovede (když ho zabijete, tak oboje získáte) a tak jděte dál, až k místu kde najdete mrtvého Jonáše a toho prohledejte. Má u sebe zprávu od otce a tu si poslechněte. Pak se pokuste otevřít dveře za ním. Máte-li klíč, dveře se otevřou a když ne, musíte se pokusit je otevřít sponkou. Hru si proto nejprve uložte a pokuste se o odemčení. Sponku natočíte nějakým směrem a pokusíte se otočit šroubovákem. Je-li sponka natočena správně, dveře se odemknout, ale v opačném případě se sponka zlomí a musíte pokus opakovat. Dveře se dají i vyrazit, ale v případě neúspěchu se pak dají odemknout už jen klíčem, který by měl být asi v ložnici správce (já ho nehledal).
- Jakmile se dostanete do pracovny, uvidíte napravo skřínku a v ní je heslo do počítače. Zapněte ho a heslem se dostanete k záznamům. Chcete-li se naučit hesla luštit, neberte si ho ze skříňky a hru si uložte. Zapněte počítač a máte čtyři pokusy na odhalení hesla. Vyberte ve změti znaků slovo a odpovědí vám bude počet uhodnutých písmen. Vyberte další slovo a opět odpovědí bude, kolik jste uhodli písmen. Podle odpovědí se snažte najít správné slovo, kterým se dostanete do počítače. Nepodaří-li se vám slovo uhodnout ani na čtvrtý pokus, tak se PC zablokuje a vy se do něj dostanete už jen nalezeným heslem. Pak je lepší si hru znovu nahrát a pokusit se o odhalení hesla znova. Dalším dobrým způsobem je prostě náhoda a věřte tomu, že heslo je dáno předem a může se vám podařit ho uhodnout už na první pokus. V počítači si vše přečtěte a otevřete podzemní tunel.
- Vejděte do podzemí a dojděte až ke kruhovému zavřenému otvoru. Ten otevřete terminálem u schodů a cesta ven je otevřená.
- Poté co se východ otevře, objeví se Amata a popřeje vám šťastnou cestu. Jestliže jste zabili jejího otce, tak vám to vyčte, ale jinak se nic nemění a vy tunelem opustíte Valut 101 a vstoupíte do Velké pustiny. Před úplným opuštěním lokace máte poslední možnost na změnu vašeho jména a rozdělení bodu.
Velká pustina:
Kráčej v jeho šlépějích
- Podíváte-li se v Pip-Boy na mapu, uvidíte, že se vám tam objevila značka Valut 101 (49) a vy máte jít do Megatonu (59). Po vstupu vás uvítá šerif a vy využijte všechny možnosti rozmluvy. Hlavně se ptejte na otce, ale moc toho neví. Během rozhovoru dojde na téma bomby a vy úkol Síla Atomu přijměte. Šerif vám nabídne100 zátek, ale pokuste se z něho získat 500. Po přijetí úkolu si opět promluvte o otci a dostanete směr pátrání
- Nejprve si prohlédněte celé město a to hlavně Čističku vody (budete požádáni o Opravu netěsnosti potrubí), Hokynářství, kde se dají prodat a koupit věci. Navíc další úkol a to pomoc při psaní knihy Příručka o přežití. Navštivte dále kliniku a případně požádejte o léčbu, anebo kupte nějaké věci. Jako poslední se podívejte do domu Lucase Simmse a v jeho ložnici je druhá soška Síly. Pak teprve jděte do Moriartyho nálevny a promluvte si s ním o otci. Za radu chce, ale 100 zátek a řekněte, že ho nemáte a přijměte jeho podúkol Vyřídit Silvera v Stringvile (4A).
Síla Atomu
- Potřebujete 30 bodů znalosti výbušnin. Jestli je nemáte, vraťte se k úkolu později. Dojděte k bombě a prohlédněte si jí. Zvolte možnost zneškodnit a bomba bude zneškodněna
- Dojděte k šerifovi, který je někde u vchodu a oznamte mu splnění úkolu. Dostanete odměnu a klíče od vašeho domu. Vybavení do něj nakoupíte v hodinářství, ale zatím nemáte asi dost peněz a tak se jděte do domu jen podívat. Hlavně se podívejte na stojan figurek a umístěte tam tu, kterou máte v inventáři. Případně se v domě vyspěte a obnovte si zdraví. Hlavně ale váš robot dokáže dodat menší množství zdravé vody. Proto kdykoliv se objevíte v blízkosti navštivte i svůj dům a vezměte si čistou vodu.
- Tip: promluvte si z Burkem o možnosti bomu nechat odpálit. Dostanete od něj věci na odpálení tak potom bombu můžete nechat opravdu explodovat, a nebo vše nahlásíte šerifovi. Obě varianty mají samozřejmě svoje pokračování.
Oprava potrubí
- Není to speciální napsaný úkol, ale přesto se vám vyplatí ho splnit. Závady jsou tři a na opravu potřebujete mít 30 bodů znalosti opravářství.
- Jedna závada je od vchodu dolu k bombě
- Druhá od bomby nahoru k prázdnému domu
- Třetí mezi hokynářstvím a dětmi atomu na střeše jednoho z domů
- Po opravě jděte do čističky a oznamte hlavnímu údržbáři splnění úkolu. Dostanete za to 200 zátek.
Příručka přežití v pustině
- Úvod
- Najděte Super-Mark (4B) a prohledejte ho. Jakmile ho najdete, dovíte se, že lze na mapě používat i rychlý přesuv kliknutím na objevenou lokaci. Vejděte do obchoďáku a celý ho prohledejte. Vašim cílem je hlavně lednička s jídlem
- Při pořádném prohledávání beden najdete klíč od lékárny, která je v protilehlém rohu, než byla lednička. Vstupte do lékárny a na zdi v lékárničce najdete léky.
- Než se vrátíte k Moiře a nahlásíte jí splnění úkolu začněte plnit úkol Tihle.
- První kapitola
- Dostanete nabídku pokračovat první kapitolou a to je nechat se ozářit radiací.
- To není tak velká problém, jak by se mohlo zdát. Jděte dolu k bombě a postavte se k její blízkosti. Radiace by stoupala hodně pomalu a tak se napijte vody, která je na zemi. Pití opakujte a radiace vám bude stoupat opravdu rychle. Jakmile dosáhnete radiace 200 budete o tom informováni a vy se můžete vrátit k Noře a nebo vydržíte až do radiace 600 a teprve potom se vrátíte. Nora vás vyšetří a zároveň uzdraví. Ozáření 600 má však menší vedlejší účinek.
- První kapitola však ještě není u konce a čeká vás minové pole (23). Je trochu dál, ale procházka pustinou přes Šrotiště (32) je docela pěkná. Jakmile dojdete k minovému poli, zvolte si pohled ze shora a pátrejte po okolí. Miny jsou docela dobře vidět a tak se jim z dálky vyhněte. Dojdete tak do středu osady na dětské hřiště. Tím jste úkol splnili, ale je dobré jednu minu vzít sebou. Musíte postupovat opatrně. Mina se aktivuje kousek od vás a než vybouchne, musíte ji sebrat. Jakmile budete minu mít, přeneste se k Noře a minu jí dejte. Budete samozřejmě vyzván v pokračování.
- Druhá kapitola
- Cesta vás zavede do Vlažných stok (61). Je to kousek za řekou a tak se tam vypravte. Než vstoupíte do podzemí, zvolte si zbraň obušek a vejděte. První tři krtkokoptany zabijete obuškem lehce. Jsou hned nahoře, ale cesta dolu vede kolem počítače, kterým vypnete chodbové dělo, ale jen když máte znalosti vědy na 50. Bez vypnutí děla se to asi nedá zvládnout a vy potřebujete pro nepoviný úkol zabít obuškem ještě sedm oblud. Ať se rozhodnete, tak nebo tak, vraťte se potom k Noře a nahlaste jí splnění úkolu.
- Po rozmluvě s Norou se vraťte do Vlažných stok a přes vodu dojděte na ostrov do Památníku Anchorage (5E). Vejděte prvním vchodem (služebním) a teď postupujte velmi rychle. Na první křižovatce doprava a v zátočině je na zemi hnízdo, do kterého položte pozorovatele a rychle ven z památníku. Tím splníte i nepovinný úkol a nikoho nezabijete. Opět nahlásit splnění úkolu, ale netěšte se, že by to byl konec.
- Máte totiž před sebou opravdu těžkou zkoušku. Vyjděte tedy ven do pustiny, najděte nějakého protivníka a nechte se zmasakrovat pod 50% zdraví a když budete mít štěstí získáte, i nějakou zlomeninu a poté rychle k Noře, která vás vyléčí. Docela dobrý tip je přenést se na minové pole a na jednu minu stoupnout. Poškození by mělo být přesně takové, jaké potřebujete.
- Třetí kapitola
- Máte před sebou poslední kapitolu. Asi jste ještě nebyli v River City a tak se přeneste k Vlažném stokám a odsud podél vody dolu na jih až k Veffersonovu památníku (9E). Odsud pak na východ k River City (98). Vyjděte nahoru a na sloupě je vypínač, kterým přivoláte most ke vstupu na loď. Přejděte most a promluvte si se stráží. Pak vejděte do lodě a promluvte si s jednotlivými lidmi, kteří vědí něco o historii. V tržnici najdete Bannona a Seagrava. V hotelu na horní palubě je Věra a v baru na spodní palubě je Bonne.
- Promluvte si se všemi a to třeba i několikrát. Mělo by se vám podařit splnit jednotlivé části úkolu a to zjistit historii River City a to i z nezávislého druhého zdroje. Tím ale zjistíte nepřesnosti v historii a máte za úkol zjistit správnou historii. Nejvíc vám asi poví Bonne, a ta ví i kde je někdo, kdo ví vše přesně a správně. Je to Pinkerton a bydlí někde na druhé straně lodi.
- Když budete mluvit s Věrou v hotelu, promluvte si s ní o Brianovi, jestliže máte v té době rozehraný úkol Tihle.
- Opusťte přes most loď a dejte se po břehu k její oddělené přední části. U ní je provizorní most, který vede ke dveřím. Ty se vám asi nepodaří otevřít a tak skočte do vody a plavte podél lodi. Za rohem pod vodou uvidíte náznak chodby a tam jsou i dveře, kterými se dostanete do lodi. Jste stále pod vodou a tak postupujte rychle. Jakmile budete mít možnost se nadechnout, využijte toho a pokračujte dál. Za chvíli se dostanete z vody, ale cesta bude dost komplikovaná a těžko se popisujete. V jednom místě je velký problém a to plyn a oheň kdy hrozí nebezpečí výbuchu. Vraťte se tedy do chodby a do místnosti střelte. Dojde k výbuchu a vám se nic nestane. Hledejte prostě v horních patrech a jistě najdete místnosti, které Pinkerton obývá. Dveře se nedají otevřít přímo a počítač vedle je jen nástraha, která vybuchne. Dveře se otevřou tlačítkem na druhé straně místnosti. Poté co se dostanete dovnitř, si promluvte o historie lodi a po návratu k Noře máte úkol splněn.
- Vydejte se do pustiny k zařízení RobCo (8F) a vstupte do haly. Zde doprava ke schodišti a po něm až nahoru ke dveřím do kanceláří a jídelny. Vejděte dovnitř a doleva, kde se chodbou dostanete do dalších kanceláří. Zde doprava a za rohem je schodiště nahoru k počítači. Poté, co si ho prohlédnete a nainstalujete procesor, aktivuje se ochrana budovy a všichni roboti budou proti vám. Dostanete ihned nepovinný úkol a to přeprogramovat počítač. Do počítače se dostanete jen jestliže máte vědu na úrovni 50. Poté se vraťte k Noře pro další úkol.
- Přeneste se trochu blíž a to asi do Jeffersonova památníku a odsud přes vodu ke knihovně. Jakmile vejdete do knihovny osloví vás písař a po slibu, že mu budete nosit staré předválečné knihy, vám dá heslo do počítače. Ten je na pultě v hale a získáte z něj katalog knih. Pro splnění vedlejšího úkolu musíte dále do budovy. Projděte dole mezi schodišti a v další hale vlevo od schodiště. Chodbou dojděte ke dveřím do archivu a po schodech nahoru. Zde doleva a dále nahoru. Dost těžko se to popisuje, ale radar by vás tam měl dovést. Nevstupujte do dětského oddělení, ale v tom okamžiku jste blízko. Centrální počítač je uprostřed místnosti za haldou botelu a dostanete se k němu po malých schůdkách. Vstup do něj je bez problémů a tak získejte chybějící data a vraťte se k Noře.
- Tím máte tento úkol kompletně za sebou.
Tihle
- Tento úkol jste od nikoho nedostali, ale když se podíváte od Super-Marketu trochu na jih pod dálnici, potkáte malého chlapce Bryana, který vás poprosí o pomoc při hledání otce. Cesta vás zavede do Grayditchu (6C) do jejich domu. Zde najdete ale otce mrtvého a v jeho kapse klíč, který si vezměte.
- Vyjděte z domu a najděte chlapcovu skrýš. Řekněte mu o otcově smrti a poproste ho, aby vám řekl vše o sousedech, co ví. Pak prohledejte okolní domy, ve kterých bydleli, a hlavně dřevěnou chatu, mezi skrýší a jeho domem. Klíče od chaty jste našli u jeho otce a tak vejděte dovnitř. Počítač se vám asi nepodaří spustit a tak využijte hesla, které se povaluje na jednom stole. V počítači se podívejte na soukromé poznámky doktora Leska a dovíte se, že musíte navštívit stanici metra Mirigold (6D). Vstupte do metra a to celé projděte. Najdete hlavně doktora Leska a promluvte si s ním o mravencích. Dovíte se, kde je královna a její stráže.
- Projděte místností doktora a dostanete se za zával, kde je vchod do podzemí, ve kterém jsou stráže, které zabijte a královna, kterou nesmíte zranit.
- Po zabití stráží se vraťte k doktorovi a řekněte mu tu radostnou zprávu. Promluvte si s ním a po jeho odchodu získáte Mravenčí Sílu.
- Vydejte se nazpátek k chlapci, který je stále ve své skrýši. Bude potěšen, že je klid a dovíte se, že otec mluvil o nějaké příbuzné, která bydlí na River City na lodi. Její jméno je Věra.
- Věru najdete na lodi v horním patře u hotelu a při rozmluvě ochotně souhlasí s tím, že chlapce nechá u sebe. Jakmile to chlapci vyřídíte, je úkol splněn.
Pokrevní příbuzní:
- Při rozhovorech v Megatuně jistě narazíte na Lucy West a dostanete od ní úkol donést dopis jejím příbuzným.
- Vydejte se tedy do Arefu což by neměl být problém a osada je nahoře na rozbité dálnici. Jakmile se přiblížíte budete přivítáni střelbou, kterou ale neopětujte a dojděte si se stráží promluvit. Dovíte se od Evanse že má problémy s RODINOU a potřebuje zjistit, zda jsou všichni v pořádku.
- Vydejte se tedy dál a postupně navštivte všechny domy. Ty jsou sice zamčeny, ale dialogem nebo klávesou [A] zaťukáte a následně můžete vstoupit do domu a rodinu zkontrolovat. Jako třetí dům je Evanse a do toho se pokuste vloupat. Získáte mnoho munice, ale hlavně sošku Opravování.
- Jako poslední je dům Westů, ale jakmile vstoupíte, najdete všechny mrtví. Prohlídněte si je a podle vašich znalostí se dovíte, co jim je. Moje znalosti stačily na informaci, že jsou jejich hrdla prokousnuty a to až na kost.
- Vraťte se k Evansovi a informujte ho, co jste zjistili. Zeptá se vás na chlapce, ale ten v domě nebyl a tak se ho vydejte hledat. Na mapě jsou tři místa, kde by banda mohla být a vy začněte Stanicí Senaca. Vejděte dolu do metra, až narazíte na dva ozářené chlápky. Promluvte si s nimi a zjistíte, co shánějí a za co rádi zaplatí. Poté přejděte do místnosti s radioaktivními sudy a poklopem v podlaze pokračujte dál. Dostanete se tak do metra, ve kterém je nastraženo hodně nášlapných min, ale najdete zde i předsunutou hlídku RODINY. Promluvte si s ním a snad se vám podaří ho přemluvit, nebo podplatit, aby vás pustil dál. Otevře vám pletivo i dveře za rohem a dostanete se do další části metra.
Pokračování v hlavní linii (kráčej v jeho šlépějích)
- Jděte do Springvale (u úkolů klikněte na úkol, který chcete plnit, na mapě se zobrazí směr do domu, kde Silver bydlí). Poté, co do domu vstoupíte, si s ní promluvte a v rozhovoru se snažte od ní získat všechny zátky za slib, že Moriartimu oznámíte, že je mrtvá. Mělo by vám to přinést 300 zátek a můžete vyjít ven. Doporučuji prohledat všechny schránky, domy a hlavně školu (43). Poté se vraťte do Megatomu.
- Poté, co nahlásíte splnění úkolu, promluvte si opět o otci (možná zaplatíte za informaci 100 zátek) a dovíte se o Rádiu Galaxy News
- Musíte ho najít a první cesta vede ke stanici metra Farragut západ (4C) a vy vejděte do stanice.
- Cesta metrem je dost přímá a nedá se zabloudit, i když lze najít dost zákoutí. Takto dojdete až k místnosti, která je rozdělená plotem a jedněmi dveřmi za kterými je počítač. Za plotem pokračujte metrem až do další lokace města a zde najděte východ na povrch. Stanice se jmenuje Chevy Chase sever. Hru i uložte a věci, které jste nasbírali, prodejte rychlým přesunem v Megatuně a vraťte se nazpátek. Prohledejte okolí a určitě narazíte na skupinku lidí, která vás vyzve, abyste je následovali. Držte se jich a pomáhejte jim likvidovat protivníky, až dojdete na náměstí, kde je rádio.
- Dojděte ke dveřím do rádia a promluvte do kecafonu. Jestliže je náměstí prázdné, dveře se otevřou, ale v obou případech dostanete za úkol získat od mrtvého vojáka zbraň Tlusťocha. Na náměstí ho jistě najdete a poté co ho seberete a případně úplně vyčistíte náměstí, vstupte do rádia.
- Vyjděte po schodech až nahoru a promluvte si se Žlutým psem. Zeptejte se ho na otce pro splnění tohoto úkolu a pak si promluvte i na jiné témata. Mělo by se vám podařit od něj získat dva úkoly a to Vědecké snažení a Rádio Galaxy News.